Kızımda cuma günü başladı bu hastalık aynı gün acile götürdüm hiç ilaç verilmedi bunun ilacı yok kendi kendine geçmesini bekleyeceksiniz denildi ama kızımın ağzı çok fena durumda yaralar sürekli çoğalıyor konuşamıyor bile şuan daha önce çocuğu bu hastalığı geçiren oldu mu doktorunuz birşey verdi mi yoksa bizim gibi bekleyin mi denildi