alparslan38 Kizlar bugün peridontilojiye randevum var diş eti tedavisi görecekmişim nasıl bişey yapiyolar diş doktoru diş etlerin baya kötü önce onu halledelim dedi beni ne bekliyor orda çok korkuyorum napcaklar bana daha önce bu bölüme giden var mi