Northstar28 Bebeğim 14 aylık grip oldum ilaç içebilir miyim ? Osman gönülalın videolarına göre aferin içebiliyoruz ama diğer çocuk doktorları parol diyor sadece sizin kullandığınız ilaçlar oldu mu grip ve emzirme döneminde
karadenizl Northstar28 bn ağrım olursa parol onun dışında ıhlamur bal ve boğaz pastilleriyle atlatmaya çalışıyorum Geçen sefer çok ağır tuttu serum takıldı doktor sabaha kadar emzirme dedi 4 saat falan emzirmedim bnmki ortalığı birbirine kattı mecbur emzirdim bi sıkıntı olmadı çok şükür
Northstar28 karadenizl benim oldum olası ağır geçer hep ve ilaçsız çok zor iyileşiyorum. Gurbetteyim ve çocuğuma bakmak için bir an önce toparlanmam lazım ilaç içip😭