kerembebek00 Patoloji sonucu bu nedir bilen varsa lütfen yazsın Kötü şeyler okudum sanki içim içimi yiyor randevuya daha saatler var
kutlunurr kerembebek00 Alınan parça incelemek için az gelmiş tekrar alacaklar muhtemelen geçmiş olsun