kbrsuzen24 Kızlar hastalığımın başında gitmem gerekiyordu ama randevu bulamadım. Şimdi gitsem sonuç alır mıyım acaba. Tüylenme için yaptıracağım da
eymenzeynep kbrsuzen24 doktor bana bunu dememişti. Bence regl olmak çok önemli değil diye düşünüyorum öyle olsa gittiğim doktor üniversite hastanesinde prof doktordu söylerdi
bebisinannesi1 eymenzeynep 3 doktor gezdim 3üde reglinin 3 ile 5. Günleri arasında gidip test vermemi istediler. En iyi sonuç o zaman alınır. Ama yine de @kbrsuzen24 siz bi uğrayın belki bu arkadaş gibi gerek görmezler 🤷