kubra55555 Kızlar bebeğim 8 aylık 2 dışı çıktı ama hala geceleri çok sık ağlayarak uyanıyor 2 aylıktan beri Gecede 2 defa kalkıp emip uyuyodu ama son zamanlarda baş bas ağlayarak uyanıyo besige al koy belim felaket halde ağrıyo bı akıl verin bu ne zaman gecer 8. Ay beni mahvediyor yatarken bi aglma krizi kalkınca yine aglıyor hiç böyle degildi
secondmylife Nerdeyse 20 aylık olacak çocuğum hala kesintisiz bir gece uykusu uyumadım desem? Üstelik meme bıraktık,emzik yok. Sebepsiz yere hala uyaniyor. Genelde 2 kez uyaniyor ennaz. Dün gece 5 kere uyanmişizdir.