Kızım 39 haftalık geç bile kaldık ama hiç sinyali yoktu hep bekledim ama baktım ki olacak gibi değil başladık artık asla istemiyor tuvalete gitmeyi tutmak nedir onuda bilmiyor tuvalete götürdüğümde sadece ıkınıyor bebekliginden beri gece asla altına yapmaz tek başıma büyütüyorum desteksiz ne yapmam gerekiyor bilmiyorum sabirliyim asla ona yansıtmıyorum ama kafayı yiyeceğim altına kaçırmıyor direk altına yapıyor 2 gündür kakada yapmıyor sadece çiş onuda altına ne yapmalıyım