ykpsmy benim bebeğim iki aylıkken doktora sorduk öksürüyor diye normal dedi hapşırması normal. Burnunda pislik olması normal. (Akan sümük değil) kakasını gürültülü yapması normal. Kakasının sıvı olması normal. Yeşil, sarı kaka normal. (Kırmızı, siyah değil) . Geceleri horlamaya yakın ses çıkarmsı normal. bunlar benim aklıma gelenler. Ben de merak ediyordum hep. O yüzden bilgilendirmek istedim. Belki siz biliyorsunuzdur ben bilmiyordum☺