_mom benim oğlumda salya var,başının arkası terliyor ve sıcak.surekli ağlıyor.Dis kaşıyıcı verdiğimde parçalayacak gibi kemiriyor.kaka yok ama kakasi iki üç güne bir yapıyor.Dun bende bebek arabasına koydum sokakta gezdirdim artık yattı eve geldim pusetten çıkarmadım beş dakika durdu geri kalktı . Artık çildirmama ramak kaldı