Biz 1 buçuk aylıkken gece emzirmeye kalkmayın o acıkınca kendisi kalksın öğrensin diyordu, 3 aylık olacağız gece ben uyandırmıyorum o beni uyandırıyor. bazen 2 bazen 3 kere kalkıyor . Buradaki çoğu yorumlar da böyle doktorunuz neden öyle dedi bilemedim