Merhaba hanımlar 13 günlük bebeğim altını değiştirirken çok ağlıyor ortalığı ayağa kaldırıyor. Bakıyorum oda ısısı iyi ayakları yada bacakları soğuk değil ama sanki etlerini cimciriyoruz gibi durmuyor ayaklarını bacaklarını bir kasıyor 5 dkta biticek şey bu yüzden 15 dk sürüyor. Neden olabilir ?