neslihanada 5te 4 te uyanıyor sabit tabi buzamana kadarda uyanıyor kaçkere bu 9 aydan gına geldiii asla dalamıyor asla
neslihanada AdArdaa alıştım artık valla bu nedir ya 😞 Annelik içine girmeden anlaşılmıyormuş onu anladım
Mrveaydn2 AdArdaa benim kızımda 15 aylık ve gündüz uykusu falan kalmadı gecede zaten çok zor uykuya dalıyor tekrar neden acaba yani siz buldunuz mu
AdArdaa neslihanada 4. Aydan beri uyku problemimiz var sinir stres kalmadı bende bacım çok zor hele uykusuzluk