Merhaba sevgili annelerim üç gündür bebegimin ateşi var iki gündür sabaha kadar hastanede olmamıza ragmen bebeğimin düşmek bilmeyen bir ateşi var 37.8 38.9.39 gibi ateşimiz oluyor devamlı soguk pres yapıyorum calpol da verdim dört saat ara ile fakat fayda etmiyor bana acil ateşi düşürecek fikir verin lütfen