Bebeğim 25 aylık 3 gündür kötü kokulu çok fazla gaz 2 gündür de günde bi kere baya bi cıvık kaka yapıyor, 2. Azılar mı cıkıyor bilmiyorum şuan şişlik yok ama elleri ağızda yemek yerken diş etleri acıyor cok iştahı yok. Daha önce diş cıkarırken ishal gaz böyle bi durumla karşılaşmamıştım mikrop mu kaptı bilmiyorum böyle bi durum yaşayan varmı acaba salgınmı