Ay allahım deliricem adet olmuyorum diye kadın doğuma gittim alttan muayene etti bu ilacı yazdı ertesi gün kullanmaya başladım gece sniden tuvalete gittim müthiş bir baskı hissi ve yanma sabahına antibiyotiğe başladım nidazol vardı evde
Birkaç gün iyi gibi oldum ilaç bitti iki gün sonra adet oldum allahım gecenin bu saati ben tuvalete gittim yine aynı his ağrı basınç hissi bu ilaçtan mı oldu alttan muayene ettiği alet yüzünden mi oldu ağlayacağım artık ya