Merhaba. Kızım 4 aylık oldu. 2 haftadır işe başladım.. Normalde 2. -. 2.5 saat ayakta olup 45 dk 1 saat gündüz uykusu oluyordu. Toplam 3 saat falan gündüz uykusu uyuyordu. 2 haftadır kayınvalidrm bakıyor. Nasıl olduysa bir yatışta 3--3.5 saat uyumaya başladı. İmkansız gibi birsey yani bu. Sallıyomusun diyorum hayır diyor. Böyle 4. Ayında değişiklik olan başında gelen varmı. Nasıl bu kadar uyumaya başladı bu cocuk