kayacemile açıkcası bu süreçlerde belkide anneleri çok şanslı olan %1 lik bebekler düzenli uyuyordur diye düşünüyorum. Atak haftaları olduğu için bu aylarda maalesef günü gününü tutmayacaklar. Ama bir rutin oluşturmak isterseniz, her akşam banyo yaptırıp, pijama giydirip iyi geceler şarkısı söyleyebilirsiniz loş bir ışıkta kitap okuyabilirsiniz. Şimdi kışa giriyoruz, bu rutinlerden her akşam banyo yapmayı çıkartabilirsiniz. Sabah uyandığında da mesela mutlaka gülücüklü günaydınlarla karşılayıp üstünü değiştirirseniz en azından gece gündüz ayrımını yapıp sürece daha rahat adapte olurlar