ilk cocugum 5 yasinda.ilk aylarinda duzen diye diye kafayi yemisdim yatma kalkma uyku arasi hepsini kayediyirdum ama bir duzenimiz asla yoktu😂yaklasik 1,5 yasindan sonra ordan burdan arastirdim.kendime cocuguma uygun bir hale getirib bir uyku duzeni kurdum.kendi kendine uyumayi ogretdim.ondan sonra kismen rahatladim.guzelce sabaha kadar uyku cekmek yaklasik 3 yas civari kismet oldu.ama kaldiki 5 yasi var hala yaninda babasi ya da ben uyumazsam gece yarisi kalkar yanina cagirir.kisacasi cokta kafaya takmayin.mesela sabah erken uyaniyorsa sizin daha uykunuz varsa dokun onune oyuncaklari uyuyun yaninda😄yada bur sekilde idare edin onunla beraber uyuyun stressini yaomaya bile degmez duzelmiykr zaten.cocuklarin dogasu bunu gerektiriyor