teachersrn Ebruu arçelikten çok memnunum fiyatı da uygundu geçen yıl şimdi ne olmuş bilgim yok ama çamaşırlar yumuşacık yeni gibi çıkıyor, nerdeyse ütüye hiç ihtiyaç kalmıyor tavsiye ederim
TZA Ebruu arçelik 3880 KT 8kg çok memnunun battaniye yorgan yastık ne bulursam atıyorum kıyafetler buruş buruş olmuyor
teachersrn Ebruu 2772 KT yazıyor üstünde 8 kg kapalı kapaklı cam olanlar daha pahalı kapalı olanlar uygun
Korkusuz88 Maalesef biz de geçen yıl 700 tl ye almıştık geçen hafta aynı makinayı annemler 1800 tl ye aldılar
EfeninAnnesiii _Rukayye Ben atmadım da yengem bebeğinin kıyafetlerini attı kurutmaya hepsi 3 aylık boyken yenidoğan boy oldular. Onlar pamuklu olduğu için çok çekermiş makineyi satan adam özellikle Bi daha bebek kıyafeti atmayın dedi 🤗
_Rukayye EfeninAnnesiii elde yıkadığım bebek kıyafetleri bile çekiyor çoğu zaman. Kurutmanın çektirmesi de normal o zaman 😣
_Rukayye [bilinmeyen] çok sevindim bu habere 😄 bosh ve Siemens aynı firmanın ben de atabilirim o halde.pamuklu programına atıyorsunuz değil mi
_Rukayye [bilinmeyen] hımmm farklıymış pamukluyu ayırmamana rağmen çekmemesi çok iyi. Ben de deneme yanılma yöntemiyle çalıştıracağım artık cesaretim var 😊