Hanımlar ya oğlum 10.5 aylık . İlk aykarada bile uyanma alışkanlığı olmayan düzenli uyuyan beni hiç yormayan bir bebekrş ama ne hikmetse son 1 aydır gece uyanıyı belli bir saatte 1 saat ayağa kalkıp duruyor bende geri yatırıyorum 1 saatimiz böyle geçiyor böyle olan varmı bi fikşr verim lütfen. ( Akşam 8.5 9 gibi uyur gece beslenmesi bir defa vardır 8. 8.5 9 gibi sabah uyanır 11 12 gibi uyur 2 saat uyur sonra ikinci uykuyuda 4 5 gibbi yapıyor benmi yanlış yapıyorum