Kızımın ismi Nil 💕 sadece tek Nil koyduk. Benimde ikinci çocuğum kızım . İsim arasında o kadar zorlandık ki birce miray beren arasnda kalmıştık bu üçğ arasında eşimle asla anlaşamadık doğuma yakın artık birden Nil koyalım dddik öyle koyduk 🤣 hiç düşünmemiştik koyduk gitti. Kafana takma takarsan daha da zorlaşır . Kimsenin ne dddiğini düşünme Ayşe de koysan Fatma da koysan illa beğenmeyen çıkar