edsn1 Ccyyln Fatmadmrr teşekkürler 🌸🌸🌸 yeni isimde de kafam karışmaz sanırım çünkü daha fazla ne kadar karışabilir ki 😂
Fatmadmrr edsn1 güneş, ipek, Eylül benim favorilerim. Sizinkiler arasında ise Ceyda veya almila bence
alpiskonunannesii edsn1 Sena da olabilir, hem manası da güzel 🌸 Ama yazdıklarınızdan soruyorsanıız Eliz güzelmiş 🫶🏻
Yeenianne2323 edsn1 kızımın adı Elif tusem Elif’i babası Tusem’i ben istedim ama bana kalsaydı inci tusem koymayı planlıyordum eşimi de kırmak istemedim ortaklaşa koyduk 😂
edsn1 Kuzey_Melis_Momm şaka gibi ya bizim bile aklımıza gelmiyor böyle pislikler 😑 teşekkür ederim uyarınız için 🌸🌸
LezizeNine Kuzey_Melis_Momm kızım yok ama böyle deselerdi çocuk da olsa bakmam gözünün yaşına bu ne terbiyesiz çocuklar böyle aileler ne biçim büyütüyor ya bence okula gidip öğretmeni arkadaşları falan temiz bi ayar çekin
melek2324 Ayliz, simay, gülce sevdiğim isimler🌸 kararaız kaldıklarınızın arasında eliz de kulağa hoş geliyor
seymayldz12 edsn1 benimki efnan lina ama mihra ve umayda guzel beğendiklerinden eliz guzel almila biraz cocukken cok zor soyluyolar okul oncesi ogretmeni olarak söylüyorum 😂😂😂 cocuklar kizin adini bi turlu soylemiyolardi kizda kendini tanistirirke soyleyemiyordu
LezizeNine edsn1 İnci Mina koyabilirsin çok hoş olur 😍😍 ama Eliz ceyda da olabilir iki isim olacaksa 🌸
Kuzey_Melis_Momm LezizeNine Çocuk benim değil arkadaşımın akran zorbalığı boyut atlamış resmen birini engelleseniz başka bir yerden bişi buluyorlar bunu öğrendikten sonra isim konusunda çok takıntılı oldum mahallede Lila adında 4 yaşlarında bir kız var çocuklar sürekli mor mu diyeyim liala mı eflatun olabilir yada lila köpek adı gibi deyip duruyorlar 🤷🏻♀️🤷🏻♀️