Huma_kus34 ay aglıcam yaa adet dönemimde tam temızlıgımı hatarlamıyorum ama en acil belırtısı ne olabılır test icin sabahı dar edrım şimdi
Yagmurcmn Huma_kus34 bende adet zamanımda lekelenme olmuştu 3 gün devamı gelmeyince test yaptım kız kardeşimde regl zamanı gelmeden hatta 2 hafta falan varken adet belirtilerini aynı şekilde yaşamıştı öyle anlamıştı