Öyle ama öyle zorlanıyorum ki. Artık aşırı zorlanıyorum. Kızım birkaç aydır çok geç uyuyor. Sabahları 10-11 gibi uyanıyor, ilk uykusu 14de bazen 15-16 da ikinci uykusu 18-19 bazen de 20’de. Gece uykusu ise 1,5-2 bazen de 3 gibi ve her saniye full enerji asla durmuyor gözümü 1 sn ayırsam onun için tehlike arz eden yerlere gidiyor. Kendime ayırdığım vakit 0 uyku asla ama asla yok vampirim resmen. Gece sık sık uyanıp emiyor. Tuvalete dahi mama sandalyesinde bırakıp 1-2 dkda geliyorum yanına. İnanılmaaazzz zor hiç ama hiiiç dinlenemeden hergün yeni güne başlamak beni çıldırtıyor. Haliyle bu zorlanıştan dolayı bebeğime kızdığımda oluyor. Neden bu kadar zor neden ya nedeeeennn. Allah aşkına bana bu günler geçecek keyfine çıkar tarzında yazılar yazmayın zira aklımı kaybedicem neredeyse.