Leylademir doğum izni bitiminin hemen ardından başlayınca 2 ay yarım gün, sonra 4 ay 3 saat, sonraki 6 ay da 1.5 saat süt izni varmış benim bir arkadaşımın o yarım gün süt izni hakkını söylememişlerdi kimse bilmiyordu ve hakkı yanmıştı sonradan araştırdığımızda evet böyle bir şey var demişlerdi sanırım kendi kurumunuza sormakta fayda var 🙄