beyzayurtal Merhaba anneler bebeğim gündüz çok güzel uyuyor ama gece uykusunda beşiğinde ara ara sürekli uyanıp ağlıyor neden olur acaba
akdjdowlkk bnm bebegimde oleydi hic yatmazdi besikte yer yatagı yaptım malesef simdi normal baza aldim etrafi korumali ole