Feldspar1 Priformis sendromum var. Yani kalça kasında sıkışma. Yürüyemiyorum böyle olunca kas gevşetici alıyordum ama emzirirken önerilmiyormuş. Kullanan var mı acaba ne önerirsiniz
Feldspar1 tubateacherr ilaçsız çözüm buldum. Manuel terapiye gidiyordum fizyoterapiste. Sonra eşim de öğrendi spazm noktalarını. Şimdi dirseğiyle o bastırıyor epey iyi geliyor