Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var bebeğim 2 buçuk aylık üç haftadır geceleri çok güzel emiyor ama gündüzleri emmiyor sütüm tazyikli gündüz emmeyi denerken ağızlı süt doluyor emmiyor ama gece süt daha çok oluyor gece emebiliyorsa gündüz neden böyle yapıyor 🙄🤷♀️