Goknazz ben de bebeğim 4 aylıkken ev taşıdım uzunca bir sürece yaydim. Mesela bir ay önceden basladim diyebilirim. Önce mutfakta ıvır zıvır kullanmadığım şeyleri koliledim. Yavaş yavaş koliledigim her şeyi boş odaya kaldırdık. Yatak odasında kullanmadığımız kıyafetleri kışlıkları vs torbalara koydum boş odaya kaldırdım. Kitaplari koliledim kitapliklari elzem olmayan dolap mobilya ne varsa soktuk yine boş odaya. Böyle böyle en sonunda evde sadece kullanacağımız elzem seyler kaldı onları da son zamanlar topladık yani uzun bir sürece yayilmali bebekle çok zor çünkü. Ve ben o kadar güzel koliledim ki kirilan kaybolan hiçbir şeyim olmadi. Bebekle ve tek basina cok zor.Kolaylıklar diliyorum