

Arkadaşlar bilen yardım edebilirmi 3 doktor gördü alerji dediler geçmedi 3 haftadır dün uyuz dediler uyuz böyle bişeymi ellerde yok ayaklarda yok ilk başlama tüm vucud kabardı sonra söndü alerji iğnesinden sonra kaşınıyor ama belirli yerleri sadece alışkanlık yaptığı yerler kolu beli ve bacağı gece hiç kaşıntı yok gündüzleri var