evin34 gen5 detect kullanıyorum çok çok memnunum sadece ikidir zemin için olan başlığın tekeri kırılıyo anlamadım bizden mi kaynaklı onlardan mı ama onun dışında temizliği mükemmel aşırı pratik genelde ilk eline alanlar ağır diyor ama bana normal geliyo alıştığım için