Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık emzirme de regli aylar sonra olabiliyor bunu biliyorum. Birkaç gün önce bir gün boyunca kahverengi lekelenme oldu ve bel karın ağrısı falan oldu tamam dedim artık reglim başlayacak herhalde. Ama sonra devamı gelmedi. Bu şekilde olan var mı birde böyle olduğu gün uzun bir yolculuktan geldim hava değişikliği vs. Bu durumlar etkilemiş olabilirmi