Ysfayaz Güzel anneler bebeklerinizi hangi şampuan ve duş jeli ile yıkıyorsunuz?ve kaç günde bir banyo yaptırıyorsunuz?
GirayinAslisi Ben unibaby nin sampuanini kullaniyorum 3 4 gunde bir yaptiriyorum 4 aylik yazin insallah hergun yaptiricam cunku aglamiyor suyu seviyor hosuna gidiyor sudan cikarinca bazen mizmizlaniyor umarim hep suyu sever 😊
Ysfayaz Ayrı duş jeli bende almadım sadece şampuan kullanıyorum acaba almak mı gerekir bilemedim sorayım dedim 🤔
1fgn Dalın sabun - dalın şampuan kış old için 2 ya da 3 güne bir banyo yaptırıyorum her banyo sonrası degil ara sıra vücuduna bebek yagi ile masaj yapıyorum 🤗
Kum-kum Yazın hergün , ama şimdi gün aşırı yıkıyorum evomera kullanıyorum şampuan sonrasında vücud kremi kullanıyorum o da evomera 😊