minikbiranne35 Merhaba kızlar karyolla aldım kendime ama yatakta kararsızım kullanıp memnun kalan var mı evet bu konforlu cızırtı yapmıyo dediğiniz var mı ben çok cızırtıdan çektim gerçekten alıp bidaha yaşamaktan korkuyorum size güveniyorum
cansmes minikbiranne35 bambiden aldım daha 2 sene oldu. Yaylar o kader ses yapıyor ki oturup kalkarken çocuk uyanacak derecede. Ve iyi bir model seçmiştik
cansmes minikbiranne35 yaylı değilde visco araştırın bence. Çocuk odasını hazırlarken visco aldım mis gibi ses vs yok rahat geldi bana işbir marka
birbebekle minikbiranne35 şaşırdım yeni duymanıza açıkçası, çok kaliteli ve bilindik bir marka. Oğlumun yeni yatağını da oradan baktık ölçüye göre alıcaz
birbebekle minikbiranne35 öyle ancak 12-13 sene kullanılabilecek bir yatak. Oğlum için alacağımız yatağında mesela 7 yıl kullanılabileceğini ilettiler sonra zaten yeni yatak alınır nolsun daha. Yatak gerçekten çok önemli. Benim yatağım yatsan alınmıştı hiç memnun değilim rahat bir uyku yok ve sürekli her harekette ses sözde hiç ses çıkmıyor diyerek alınmıştı. Oğluma aldıktan sonra kendimiz içinde almayı düşünüyorum
Asyaveannesi04 minikbiranne35 kesinlikle yataş, bambinin baya kötü olduğunu duymuştum memnun olduğum için kızıma da tek kişilik yataş aldım
pasaklisinkukuli minikbiranne35 yataş alma bizimki 7 yılda pert oldu eşimin tarafı çöktü yatak ses yapıyor bel agrısı yapıyor yıllardır böyle gittikçe kötüleşiyor
pasaklisinkukuli minikbiranne35 kız yedi yıl ama 4 yılda başladı aksaklıklar bizimki son yıllar sürünmece 😃
1babyannesi minikbiranne35 bende alacağım iki marka arasında kaldık lütfen deneyimleyenler yorumlarını iletebilir mi 🙂🙏🏼
annediyebiri minikbiranne35 yataşdan aldık memnun değiliz 2 buçuk senede eskidi yatsan marka aldı kuzenim çok memnun