sanabeyinalacam Daha öncede kullanmıştım 3 ay adetm olmamıştı geçen ay yaptırdım bu ay adetm oldu normal mi bilgisi olan var mı
Beybisii_ sanabeyinalacam ben iki kere vuruldum 7 8 aydır kesildi adetim senin kesildikten sonra ne zaman geldi adetin
sanabeyinalacam Beybisii_ vuruldum 1 ay sonra 4-5 damlalık olacak şekilde 4 gün süren bir kanama oldu