Uuy bu söyledikleriniz ek gıda olarak günde bir öğün anca verilir oda 6,5 aylık olduğu için çok verilmez. Devam sütü almanız gerekiyor emmek istiyorsa onu vermeniz daha doğru olur. 400gr lık az miktarda bi mama alıp deneyin biz sma kullanıyoruz gaz kabızlık vs yapmadı fikir olsun isterseniz.