oglumunannesiyim_- Bebek kesesi yuvarlaksa kız fasulye biçimindeyse erkek oluyor genellikle %80 doğruluk payı var
oglumunannesiyim_- akbas51 hayırlısı olsun insaAllah bilemeyiz bize de kız dediler erkek hissediyordum son aya kadaf da kız dediler bı gittim erkek dedi erkek doğdu
oglumunannesiyim_- akbas51 kese erkek kesesi ama öyle gözüküyor fasulye biçimi genellikle erkek kesesi oluyor tabiki önce sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil 💙❤️
akbas51 oglumunannesiyim_- insallh sağlıklı eli ayağı düzgün erkek olur 2 kizim Rabbım iki duyguda tattirsin 🥰