minikannsi Kablosuz sağım makinasından aldım bir çay kaşığı sag göğsümden çıkıyor ama öyle hemen değil baya uzun süre yarım saat belki daha fazla soldan sadece ucunda oluyo akmıyor bile emerkende sağdan hep güzel emerdi soldan istemezdi doğduğunda solda uç çok geç yapabilmistik ondandir die düşünüyodum sağda süt olup solda olmayabilir mi? Ve sütüm var mı yoksa kesilmis mi artık yardımcı olur musunuz
aryayra minikannsi makineler çok iyi çekmiyor sütü ben iyi çekmesi için öne eğiliyorum ve elimle memeyi sıkıyorum
aldem40 Bol bol su iç 10 dk yapman lazim sagimi bekle ve tekrar yap hatta emzirirken de yapabilirsin bol bol sağım yap ve emzir sen gelir sütun
minikannsi aldem40 2 aydır emmiyor mama yiyor şimdi Philipsinkiyle sagiyorum geliyor resmen ama şöyle bi şey var eğilerek saginca süt çıkıyor yani göğsüm aşağı doğru olunca oluyor bu göğsümle mi alakalidir
aldem40 Bende ilk iki ay sağım yaptım egilince süt daha çok geliyor o durumu bende yaşadım ama kendi sağlığın açısından dik bi pozisyonda durman lazım bel boyun kalmaz sonra hemşire öyle demişti bana önce sen rahat ol gerisi gelir demişti
minikannsi aldem40 evet benim öyle olmuştu kızım emmeyi bırakınca bende sağıma başladım ama belirli bı yerden sonra çocuğa bakacak durumum halim kalmadigini farkettim öyle birakmistim sağımı arkadaşımda kablosuz makineyi görünce heveslendim deniyim dedim ama çok az geldi çay kaşığı dolmaz sonra Philipsle deniym dedim onda daha iyi geldi bı ondan bı ondan yaparsam düzeltirim die düşünüyorum inşallah 🙏
aldem40 Emzir sen emdikce geliyor emin ol en rahat edeceğin yöntem bu ama şimdilik sağmaya devam et bırakma zamanla düzene girer canim Allah in izni ile bebekler biliyor çünkü yapacaklarını ben bebegimde özellikle gece uyurum birsey olur diye sagim yapıp veriyordum 2 aydan sonra bıraktık emiyor kendi
minikannsi aldem40 bende bir umutla yaşıyorum anlıyorlar çünkü inşallah bı gün emer devam sağmaya çok teşekkür ederim 🙏🩷
minikannsi aryayra evet eğilince geldi resmen şaşırdım biraz sağımda öyle devam edicem çoğalsın akışı olsun egilmedende denerim 🙏🙏
alpiskonunannesii Hem emen bebeğe nasıl sağım yaptınız peki? Yakında çalışmaya döneceğim, o zamanlar için oğluma süt depolamam lazım, gün içinde de aktif emiyor, ne zaman sağım yapmalıyım 🫠
aldem40 alpiskonunannesii emerken diğer göğsünden süt akar mutlaka özellikle sabaha karşı ve sabah ama birinin sana destek vermesi lazım sen emzirirken diğer göğsünden sağım yapılır bu yöntem doktorların söylediğine göre en etkili yöntemmis
minikannsi alpiskonunannesii https://ty.gl/115o4pbmr35ha bu ürüne bakın derim kolaylıkla kullanabilirsiniz 🙏