Bebeğim bugün 4 aylık oldu. 10 gündür gece uykusuna asla geçiremiyoruz. Bugün 9 dan beri uyutmaya çalışıyoruz şu saat oldu hala ayağımda sallıyorum bırakıyorum beşiğine 10 dakka sonra mızırdanıyor ağlıyor asla tam dalamıyor gündüz uykuları da zaten cok kötü. Bu atakla ilgili birşey mi yoksa gerçekten çok yorucu dayanılacak gibi değil