olduolanlar aldım bu sabah içtim sütü de öncesinde sağdım 5 6 saat emzirmedim sonra sutu sagıp attım emzirdim umarım bir sey olmaz. Sizde bir sey var mı ?
Neyle korunmayı onerirsiniz cerazette hapı onerdi eczacı spiralden korkuyorum zaten spiralle bile hamile kalanlar duydum