Daha önce post açmıştım belki hatırlayanlar olur Ayağım bir haftadır alçıda Perşembe günü kontrolüm var ağrım vs yok çok şükür ayağımın yarısı dışarda ve alçı acayip ağırlık yapıyor bacağımın tümü sarılı zaten hiç bir iş yapamıyorum ayrıca duş almam gerek reglm bitti 🤦🏻♀️ Yardım edecek kimse bile yok herşeyi eşim yapıyor arabasına oturup 😞
Yani o güne kadar daha kalmalı mı çıkarsam bir sorun olur mu ki 🥴