Hirask Kızlar merhaba: Prematüre annesiyim 31 haftalık doğum yaptım bebeğimin gelişimi hep geriden gitti HİE olabilir dediler, şuan 14 aylık yürüme emekleme yok istekte yok sizde oldu mu böyle problemler nasıl düzeldi ??
Umutveannesi Hirask oğlum olması gereken haftasında doğdu ama 13,5 aylıkken yürüdü. Yani sizinki prematüre olduğu için daha geç olma durumu olabilir oda geç sayılmaz zaten. Ellerinden tuttuğunuzda adım atıyor mu ? Bir yerlere tutunup kalkmaya çalışıyor mu?
enc Hirask benimde oğlum geriden geliyo 9 aylık hala desteksiz oturma yok alt üst dönme yok yan dönüyor sadece benim kinede hipotenik bebek gevşek bebek diye tanısı koyuldu
efecikgnr Benim gününde doğan oglumda 13 aylıkken yürüdü . Yani hie deniliyorda neye göre deniliyor. Şuan 7 aylık oğlum var mesela 45 gunllukken açık kalp amelti oldu yüz üstü hiç koymadım şuan hiç yüzüstü durmuyor oturuyor vs dert etmeyin bence