gokcemericc Kıyaslama yapmak için bu postu açmadım. Sadece merak ediyorum. Bebeğim kız bebek 8,5 aylık 72 cm boyu var 9400 gram kilosu var. Sizinkiler nasıl ?
Mom_98 gokcemericc 8 aylıkken 76 cm 10.200 dü şimdi uzadı mı kilo aldı mı bilmiyorum ama zayıflıyor gibi ek gıda yemiyor maalesef şimdi 9 aylık
Merve_boylu gokcemericc kız bebek 33 aylık 12 kilo boyunu bilmiyorum 🤷🏻♀️ zayıf ve iştahsız çook hareketli bi kızım var
karadenizl gokcemericc siz kıyaslama yapmasanız bile karşınızdaki insan ister istemez yapabiliyor yaşına girecek neredeyse 8 kilo her gören aa hiç büyümemiş bu çocuk hiç mi yedirmiyosun nasıl çırpındığımı görmüyo kimse
Mnli karadenizl üzülmeyin benimki 15 aylık 8300 olmuş yeni boyu da 75 cm minyon bebekler de vardır tombik bebekker de
likeli karadenizl benimki de kısa. 11 aylık olacak boyu daha 70 cm. Zaten kısa ve zayıf doğdu. 3-6 aylık kıyafetleri yeni küçüldü montları hala giyebiliyor. Başkalarına bakıp üzülmeyin. Boy kilo tek başına bir gösterge değil. Eğer bebeğiniz yaşına uygun zihinsel ve fiziksel becerilere sahipse zayıf olsun kısa olsun ne olacak. Bazı şeyler de yapısal oluyor. Bazı çocuklar minyon olur bazısı iştahsız olur. Sağlıkları yerinde olsun yeter.
Deletedmom192 Mom_98 ıkı bucuk saat ac bırakın teklıf edın ıllaha kı yıyecektır memenın gelecegınu bıldıgı ıcın yemez. Bir de yemeklerı nasıl hazırlıyorsunuz haslama tarzı mı
Mom_98 Deletedmom192 evet haşlama ve çorba irmik ki şeyler ama yemiyor çevrem tatsız o yüzden yemiyor diyor daha 9 aylık bebeğe nasıl tuz şeker vereyim ki yazık günah
Deletedmom192 Mom_98 bende hep haşlama verıyordum yemıyordu sımdı domates rendelıyorum tuz seker tabı yok somra hasladıgımı ıcıne atıyorum yrmek gıbı yapıp ezıyorum o zaman yıyor . Haslama yemıyorlar artık