Hanımlar yazacak başka yerim olmadığı için buraya yazıyorum . Kulağımın altında sert bir şişlik var ağrıda yapıyor . Bebeğim var ve aracım yok bu saatte doktora gidemıyorum yaşayan var mı ? Kulagımı deldirdim bir hafta önce ondan olabilir mi yada ne iyi gelir acaba uyuyamıyorum ağrıdan 🥹