merveeecelik Arkadaşlar gerçekten böyle zorlandığım günleri hatırlamıyorum karnı tok,emziriyorumda,hiç bir şekilde uyumuyor ağlıyor sadece 1 2 3 oluyor saat ginede uyumuyor
elifyagmurr merveeecelik 2 hafta önce aynısını yaşadık 3-5 gün atak haftasi falan sanırım sebepsiz agliyodu uyumuyodu
Melek2845 merveeecelik valla benimki de 10 aylık doğdugundan beri öyle saat başı uyanıyo sütten kesene kadar da böyle gitcek belli
Melek2845 aysesumeyyee benim ikinci cocugu ilkide böyleydi sütten kesince düzeldi yapcak bişey yok 😅 ikiside böyle olunca biyerde hata yapıyorum ama nerde diyorum bulamıyorum 😅