Kızlar doğum yapalı 11 ay olcak ama hala göbeğim duruyor. Görenler hamile sanıyor. Doğumdan öncede hafif vardı ama şimdi daha fazla. Hatta 7 aylık hamile göbeğinden farkı yok. Vücudum zayıf hani yüzüm kolum bacağım olsun zayıf sadece göbek var. Nasıl gider bu göbek