Nefret ediyorum anksiyetem tutuyor😀ya ocagi siliyorum bez izi.bisey düşüyor hemen leş gibi görüntü.nefret geldii tuz bile bagriyor ben burdayim diyee.tasinali 3 ay oldu evde vardi ankstre siyah hiç sevmem bana çattı
Hele aspiratorun işigini hiç açamıyorum.temizle temizle takıntı oldu.varmı önerileriniz kızlar hangi bez yada deterjan kurtarir beni