Selam kızlar bebeğim 1 buçuk yaşında yanakları dermatit oldu uzun zamandır geçmiyor doktoruna sordum telefondan fotoğraf atmıştım o söyledi ve çok bişey yapılmaz dedi ee bu nasıl geçecek anlamadım çok yoğun değil ama ufak ufak sivilceler var ne yapabilirim ?