13 aylık kızım 9500 civarı kilosu . Bana göre sağlıklı ama bugün eşimin halası gördü ay ne kadar zayıf çok zayıf kalmış çocuk falan dedi. Bende normal şuan aşırı zayıf değil çok hareketli çocuk kilo almıyor bu dönemde dedim . Kayınvalidem de tutturdu bulamaç mamalar yapıp verelim kilo aldırır diye. Çay yumurta peynir pekmez zeytin ne varsa karıştırıp yedirecekmiş. Hayır dedim kesinlikle istemiyorum öyle bişey. Ben bu zamana kadar pirinç unu arı mama vs hiç vermedim irmik bile 2 ay falan verdim hep sağlıklı şeyler yesin diye uğraştım yulaf vs ile yapıyorum muhallebilerini. Acaba yanlış mı yaptım versem daha mı iyi olurdu kilosu bilemedim. Bebeklere kilo aldıracak iştah açacak şeyler önerir misiniz moralim çok bozuldu