tinimini_mom Kızlar 7-8 aylıkken anne baba dede mama meme diyordu farkında olmadan. Son 2 haftadır falan sadece ma ma ma ma ma ma ma var. Her duyguya özel ma ma ma ma diyor uzun uzun konuşuyor böyle. Normal bir süreç mi?
3kedili2bebekli tinimini_mom evet çok normal zamanla sekillenip baba dede gel falan çıkacak siz bebisle sohbet edin hatta öğretin bana ogretme konus sen onlar öğrenir diyorlardı öyle yaptım işe yaramadi 10 aylıkken öğretmeye başladım hadi anne de hadi Baba de bak bu baba hadi dedeyi çağır gel dede De diye başladım ogrendiler strese girmeden zorlamadan böyle tatlı tatlı yönlendirin
berenkusumm tinimini_mom benim ki de 9 aylık anne mama baba dede diyordu bu ara azaldı gibi sadece anne diyor arada normal galiba